mihrosum ne çok otizmli bilmişler var ya…tobe tobe doktorunuza danışın,her çocuğu otizmli olarak gormek çok saçma,kızınız bana göre gayet sağlıklı..çünkü algıları guzel, bı kaç eksigi var diye çocuğunuza otizm olarak görmeyin..çünkü otizmli bebeklerin gerçekten farklı ve büyuk skntili halleri var.. bilemiyorum ama içiniz rahat edicekse aklınızdaki soruları mutlaka doktorunuza danışın.