Evet başlıktan da anlaşılacağı üzere 2 yaş sen neymişsin be abiiiii 👽 6 gün oldu 2. Yaşımıza girdik, ama nasıl girdik fena girdik deli dolu 💃🏻
Gündüz 2 saat uyuyan çocuğum 30 dakika zor uyuyor, gece saat başı emmeye kalkıyor korkup ağlıyor. Gün içinde ne desem tersini yapıyor istediği olmayınca kendini yere atıp tepiniyor 🤦🏻♀️
Yemek yedirmem çok zorlandı istemsiz şekilde bağırıp kızıyorum artık. Banyo yapmaya can atan oğlum gitti yerine su görünce kaçan çocuk geldi. Çok zorlanıyorum artık bayram sonrası çiş eğitimi ve meme bırakma aşamasına geçmek istiyordum nasıl başarıcam bilmiyorum. 🥱