Stellaa Ya da kayınvalidesi bakanlar. Para veriyor musunuz ya da ne yapıyorsunuz? Bakıcı parasının 1500 civarı olduğunu düşünürsek baya kâra geçiyoruz onlar baktığı için ama bi yandan da mahcup hissediyorum sanki. Siz yapıyor musunuz bişeyler?
sassygirl Stellaa benim annem de kardeşimin çocuğuna bakıyordu.Kardeşim her ay anneme temizlikçi alıyordu,sonra neye ihtiyacı varsa onu alıyordu.Örnek veriyorum küçük ev aleti ya da pike takımı gibi.Sen de öyle yapabilirsin
FHKK Stellaa Bakmıyorlar ama nacizane fikrim belli ücret teklif etseniz ? Kabul etmezler ama sizin içiniz rahat eder bence.