Merhabalar, bebeğim az emen ve hep alt sınırlarda kilo alan bir bebek. 5 aylık oldu ve doktor ek gıdaya başlamamızı istedi, ben de minik minik başlıyorum. Sağdığım sütleri de vermek istiyorum bu arada ama biberon bizde daha önce meme reddi yaptığı için ve kaşık biberonla da asla içmek istemediği için acaba alıştırma bardakları ile versem nasıl olur diyorum. Deneyen var mı? Yine meme reddi yapar mı onlar da?