1prens1prensess Hvv sezeryan olduğum için 10 sonra ve 40 kım çıktıktan sonra çağırdılar 10. Günde dikişlerimde iltihaplanma varmı diye bakıldı 40 dan sonrada rahime bakıldı alttan muayeneyle
Duygusuz Hvv 5 gün sonra cagırdı beni Dr um birde 40 ın cıkınca gel dedi ama ben gidemedim 40 tan sonra
Hvv 1prens1prensess benim dikişim yok estetik acaba 40 im çıktıktan sonra mi gidecegim bana bişey söylemediler su zaman bu zaman gel diye
1prens1prensess Hvv sezeryan oldunuz sanırım estetik dedinize göre zaten dikiş alınmıyor benimde estetik ama hani dikildiğiniz için aradan akıntı sızıyormu açıldımı diye bakıyorlar