14 aylık kızım çok öksürüyor. Uykusunda bile öksürük tutuyor kendini. Afedersiniz balgam da var ama bilmediği için çıkaramıyor geri yutuyor. Uykusundan bile uyanıyor. Sizce ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun. Doktora götürdüm aguementin antibiyotik verdi ve Iburamin zero verdi. Burun akıntısı da var
Yazın ortasında böyle olması da garip. Ve kızımın saçları çok uzun aşırı terliyor. Sürekli atlet değiştiriyorum ne yapmayalım?