Merhaba güzel anneler 🥰
Oğlum 18 aylık oldu. 8.aydan bu yana formül süt içiyor. Gündüzleri hic vermiyorum. Gece mamasını yapıp yatağına koyuyorum içerken uyuyup kalıyor. Gece 2 kere uyanıyor ve illa o masayı istiyor. 160 cc yapıyorum tekrar uyuyor. Vermedim emzik veriyorum su veriyorum ama asla uyumuyor mama yaptığım an uyuyor. Nasıl bıraktırabilirim? 9.30 10.00 arası uyuyor akşamları. Bilgisi olan anneler yardımcı olursa çok sevinirim 🥰❤❤🍼🍼🍼