Herkeeese selam kızlar. Kızım 6 ay24 günlük. Bu zamana kadar hiç mama vermedim emzirdim ek gıda tadımlatımızı yapıyoruz ( pek iyi gitmiyor) ama şöyle bir sorunumuz var kızım hala yenidoğan düzeninde diyebilirm gündüz 2 saatte bir gece her an memede. Artık gögsümde süt dolmaya zaman olmuyo ve gögüslerm sönük sönük ve hemen hemen hiç memeyi kendi birakmıyo mesela az önce tam 33 dk emdi iki gögüs toplamda uyudu uyumasa devam edicekti çok eminim. Ama en en büyük sıkıntımız gece. Doğdu doğalı uyku problemimiz var ama 3.5 aylıktan beri her gece en erken 2.30 ta dalıyo ondan sonra saat başı emmeye kalkıyor. Ama son 10 gündür sabahlara kadar ağlıyor uykuya dalamıyo dün gece 6 dan 8 e kadar uyudum birtek ondan önce 5 8 arası.. Dişimizi çıkarttık ama bizim her anımız ataklı gibi olduğundan normal düzende seyretti.
çok uzattım biliyorum ama acaba çocuk aç mı kalıyor ? Doktor kilosu güzel gidiyo diye sıkıntı yok diyo ama bende derman kalmadı 7 aydır 5 saat uyku lüks oldu bana aşırı yorgunum artık vücudum kaldırmayacak diye korkuyorum.. dün gece ki ağlamaşarı komşum duymuş o da bebekli bana mama verdi denemem için ama BİBERON almıyo savaş cıktı 40 ml bile içiremedim. Bana yardım edin benim gece cocuga uyku yapması için ne yapmam lazım. Bay bay nightlar rezeneler falan filan kesmedi biZi. Doktor bebek muhallebisine falan karşı tatlıyı mümkün olduğunca vermeyelim diyo diye eşim verdirtmiyor ben ne yapabilirim lütfen tecrübeli anneler yazsın