Derinay Bebeğim kusuyor 7 aylik akşama kadar hiç bı sorin yok fakat aksm kaşık maması verdimmi kusuyor hemde iki kez üç kez de versem kusar yani sizce neden böyle oluyor
MinikOsman Derinay kaşık mamasının içindeki bir şeye alerjisi olabilir ısrarla onu vermeyince gündüz yedirdiğiniz ve kusmadığı bir yiyeceği yedirin gözlemleyin eğer kusmazsa sorun akşam olmasında da değil kaşık mamasındadır
Derinay Emmiyot mama da içmiyor bı sabah bı akşam zorla 40 CC icirmeye calsym acaba ek gıda mi çok veriyordum nerde yanlış yapyrun bilmiyorum ama gündüz hep veriyorum yiyor sıkıntı yok ma her akşam kusuyor ne hali kaldı ne koltuk ne de ben 😴😴😴
Derinay Lidya-t Kaşık mama değil ne versem her akşam aynı şey oluyoyr oksuruk tutuyor sonrada öksürükle kısıyor
MinikOsman Derinay akşamları sindirmekte zorlanıyordur zaten daha 7 aylık geç saatte ek gıda vermeden sadece emzirsen de olur senin sütünde doyurur bebeğini