Kızlar gece post açmıştım bebeğimin ishaliyle ilgili yaklaşık 1,5 saat önce uykusunda huzursuz olan bebeğimi sakinleştirmek için yanına gittiğim kucağıma aldığım anda bir kustu ki sormayın ağzından burnundan bu kadar kusacak sütü nerende tuttun sen dedim neyse kafası flan kirlendiğinden bi suya tuttum sonra sızdı kaldı resmen bebeğime ne içirsem toparlar emiyor ek gıdaya başladık ilaç zaruri zamanda tercihim nane limon flan verilir mi verilirse ne kadar verebilirim tecrübesi olan var mı yad apaylaşabilir mi ilk defa böyle kustu o kadar çok korktum ki