Kızım 1 bucuk yaşına yaklaştı 2 bucuk aylık kardeşi var. Kardeşi doğduktan sonra çok durgunlaştı önceden o kadar neşeli bir çocuktuki herşeye gülerdi oynardı ama şimdi oyuncaklarının yüzüne bakmıyor sürekli ya kanepeye ya yere kafanı koyuyor saf saf bana bakıyor gülmüyor yeme sıklığı azaldı çok zor yemek yiyor sürekli bi huzursuz mutsuz sanki hiçbişeyden zevk almıyor. Kardeşini uyutup elimden geldiğince oyunlar oynuyorum şarkılar söylüyorum ama sadece susup oturuyor bu durum beni çok endişelendiriyor