Merhaba hanımlar bebegim 3 ay 1 haftalık bugun sünnet olduk🤗 Düne kadar nasıl olacak diye tartışmaları gezen annelerden biriyim🙃 10 dakikalık bi işlemdi, lokal anestezi verildi sünnetten yarım saat sonra taburcu olduk tek sıkıntı ilk çişi onun dışında hiç bir problem olmadı ağlamadı sızlamadı çok şükür iyi ki daha fazla beklemedim. Çünkü babasi doğar doğmaz taraftariydi ama anne yüreği küçük diyoruz inanın bence en güzeli. Yatış servisinde 6 7 yaşındaki çocukların çığlıklarını duyunca bir kez daha iyi ki dedim.. Umarım size De biraz olsun cesaret verir bu post🥰