ecosummm Kızlar merhaba genital bölgede dokununca bir ağrı oluyor hatta yürürken falan da oluyor bu 2 gündür başına gelen var mı hani bir yerinizi vurunca dokununca ağrır ya öyle bir ağrı
elifhanimm ecosummm doğumdan sonra bir kaç ay olmuştu bende çok rahatskz ediciydi neydi hala bilmiyorum
Mevakemaleyna ecosummm kol dönmesi olabilir ben yürüyemez olmuştum esim antepten geldi hastaneye goturdu 4 saatlik yolu ben kanser vs olmuş olabilirim sandı gelmişti hemşire neşterle kesmişti cok büyüktü bir kontrol et canim
Maraslianne ecosummm şişkinlik var mi acaba yanma ya da .bartolin absesi olabilir.ben yürüyemiyordum cok agriyor ve aşırı sıcaklık oluyordu enfeksiyondan
ecosummm elifhanimm bende ilk kez yaşıyorum 2 gündür dokununca üst tarafa ağrı oluyor hani bir yerinizi çarparsınız morarır ya öyle bir ağrı çok ilginç
ecosummm DOLANDIRICI ben ilk defa yaşıyorum dokununca ağrıyor bir de yürüyünce de neden ki acaba çok rahatsız ediyor ya
DOLANDIRICI ecosummm bilmiyorumki abba bnmkide asiri rahatsiz edio ama normaldir herhalde rahim kendini toparladigi icinde olabilir zamanla gecer galiba
DOLANDIRICI ecosummm oooo baya olmis abba bilmiom bn daha yeniyim o yuzden zamanla gecer dedim kusura bakma😊
ecosummm Mevakemaleyna valla canım baktım ama yok ya yürüdükçe ve dokununca komple ağrıyor sanki hiç çözemedim
ecosummm Maraslianne gittim kuzum bugün enfeksiyon çıktı kadınlarda genital bölge de lenf bezleri oluyormuş onlar şişiyormuş ondan ağrı oluyormuş