Sonsuzmutluluk Anneler varmı öneriniz evde yapabileceğim tedavisi devam ediyor iğne serum hava ama aşırı öksürüğü var uyuyamıyor yavrum öksürmekten bana yardımcı olurmusunuz lütfen ne yaparsam iyi gelir varmı önerebileceğiniz birşey.
Bernag Sonsuzmutluluk 5-6 adet sarımsağı dövün zeytinyağında bekletin ayağının altına sürün çoraplarını giydirin yatırın iyi gelecektir. Umarım kuzucuk erkenden iyileşir
75kinalikuzu Sonsuzmutluluk geçmiş olsun benim kizimda aynı durumda ciğerleri dolmuş 18 aylik antibiyotik kullanıyorum ama hiç geçmiyor sanki oksurukten boguluyor
Kahvedelisi Sonsuzmutluluk hava vereceğiniz saatleri ve dozları ihmal etmeyin birde ıhlamur bogazını yumuşatır iyi gelir. Yastık kullanabilirsiniz bu süreçte birde terleyip soğumaması önemli. Cok cok geçmiş olsun hemencecik iyileşsin kuzucuk 🙏
DOLANDIRICI Sonsuzmutluluk bende kucukken gecirdim annem sobanin yanina oturtur balli sut verirdi icerdm bide sicak suyun buharini vekerdm icime oyle nefes darligim falan duzeldi ama sizinki daha kucik o konuda bilgim yok
Sunabay İlaçlarını düzenli kullanım terletmemeye özen gosterin bol su icirin doğal meyve suyu icirin .çok geçmiş olsun kucukmuste daha ama atlatır merak etmeyin
Sonsuzmutluluk Sunabay Su içmiyor malesef sevdiremedim suyu bir türlü iştahı hiç yok terletmemeye çalışıyorum ama soğuk soğuk terliyor içm gidiyo haline
Benansmom Ayva yaprağı kaynatıp içirin birebir . 2-3 güne keser. Benimde çocuğum 7 aylıkken oldu Dr a danışıp verdim çok şükür toparladı hemen
Cigdemino Sonsuzmutluluk Benim kızım da içmiyordu. Sonra suluğunu sıcak suya koyup içindeki suyun ılımasını sağladım o şekilde ılık olunca içmeye başladı. İsterseniz ılık su deneyin belki içer. Bir de bardakla verince de oyun gibi yapıp içiyordu belki o şekilde de sever. Bir arkadaş yazmış sarımsaklı zeytinyağlı tarifi o gerçekten iyi geliyor. Sarımsaklarını sürmeyin ama tahriş edebilir sadece yağını sürün. Ayrıca pekmez ve terağını ısıtıp ılık bir şekilde bir kaç kaşık verince de öksürüğe iyi geliyor diyorlar isterseniz denersiniz.Şifa olsun bebeğinize inşallah bir an evvel geçer
Sunabay Sonsuzmutluluk terlemesi iyi ama atiyodur hastalığı vücudundan .suyu kasiklami verseniz benim kızımda sevmiyor kaşıkla veriyorum
Sonsuzmutluluk DOLANDIRICI Teşekkür ederim sağolun.küçükk olduğu için bal veremiyorum Ilık ballı su çok iyi gelirdi aslında
Sonsuzmutluluk Cigdemino Çok teşekkür ederim Allah razı olsun. pekmezli tereyağını duydum daha önce deneyim onuda.
DOLANDIRICI Sonsuzmutluluk evet annem hep balli sut yapardi muz yedirirdi bana gecti aukur bide evde rutubet vardi oda tetikliyodu
Honeysudem Benim kızımda oldu doktorr antibiyotik yazdı zaten cok terleyen bibebek ne yapmam lazım anneler uyuyo hareket halınde terliyohepp
Sonsuzmutluluk Honeysudem Size hangi antibiyotiği verdiler.biz prednol iğnede kullandık iğne bitti antibiyotik macrol verdi doktor