Derenbahar bide emzirmesen de gögsüne yakın tut hep anne içinde terapi gibi hemde bebek huzurlu oluyor konuş bebişinle seni anlamasa şmdilik herşeyi bilincine alıyor ben hep severek uyuturdum hadi uyuyalım kuzum yavrum vs deyip giderdik odaya sonra yanında yatar kaşını gözünü okşayarak uyurdu he bide milli marş beyaz gürültümüz piş piş fön sesi vardı :)