Alminazli çok iyi yapmışsın şimdi 2. hamileliğim ağzıma sürmüyorum ilk hamileliğimde ailevi sıkıntılarımız vardı hamile olduğumu bile idrak edememiştim kabul edememiştim ama şuan diyorum ki benim evlatlarıma benden daha iyi kimse bakamaz covid dolayısıyla zaten baş risk grubundayım birde bu kötülüğü yapamam kendime 15 senede sadece bir dönem 4 ay bırakıp tekrar başlamış bir olarak bu cümle tek seferde bırakmama sebep oldu benim çocuklarıma benden başka kimse iyi bakamaz sizede yardımı dokunur inşallah 💕