Bugramomm Merhaba arkadaslar 25 günlük oğlum var Allahın izniyle 40 ı cıkınca sünnet yaptırmayı düşünüyoruz yaptırıp memnun kaldıgınız devlet yada özel yerler varsa öğrenebilirmiyim
TiniminiKayra Bugramomm op.dr.vedat ali canoğlunda yaptirdik keciörende muayenesi var cok memnun kaldik.3bucuk aylikken yaptirmistik.klips yontemiyle yapiyor
Kahvedelisi Bugramomm ankara Memorial hastanesinde yaptırmıştım cocuk cerrahi yapıyor 1 günlüktü yavrucuğum sünnet olduğunda hic bir sorun yaşamadık
Petitom Bugramomm onursal yıldıza yaptırdık 5 aylıkken klipsli yapıyor baya çabuk iyileşti çok ilgili bir doktor sürekli whatsaptan her şeyi sordum fotoğraf attım hemen cevap vermiyor biz memnun kaldık tavsiye ederim
Meryycan Etimesgut devlette bi doktor varmis baya popüler ama pandemi hastanesi olduğu için sünnet yapmiyolarmis 2 oglum var bizde yaptiricaz postu takipteyim
Bugramomm Meryycan öylemi eşimin kuzeni orda hemşire bi sordurayım olmazsa hersey serbestleşti yasaklar kalktı belki oda acılmıstır
Imran06 TiniminiKayra bende 2..5 aylıkken yaptırdım orda simdi 6 aylık hala pipisi iyileşmedi anlamıyorum bizde mi sorun var
Meryycan Bugramomm sebahattin alptekin . Yakin zamanda aradık randevu için pandemi dediler ama eve geliyormuş 500 tlye bilgi alirsaniz banada soylermisiniz
TiniminiKayra Imran06 bizim iyilesti 9 ay 25gunluk suan bi skinti yasamadik..watsapdan fotograf atip bi sorun isterseniz belki farkli bi durum vardir