Merhaba bende burda durayım 😀
Bugün menümüz
Kahvaltı 11 de: haşlanmış yumurta , zeytin , peynir, bebe bisküvisi , keçiboynuzu özü ,
Öğle corbamiz 2 de : tarhana çorbası içine bebek ekmeği
Ara öğün saat 4: karışık meyve püreli yulaf lapası
Saat 5 de devam sütü 120 ml
akşam yemeği 7,5: küçük kasede yoğurt , etli patates yemeği yanında
Aksam bir kayısı yedi saat 10 da da devam sütü gece uykusu 😀 tabi gün içinde kızlar yediklerimden tattiriyorum yine