Bebegim uykudan önce az emiyo kendi bırakıyor diyorum acaba süt gelmeyince mi bırakıyor besige koyuyorum uykusu olduğu halde direniyo acaba doymuyomu diye dün akşam sütümü sagayim bakym dedim ikisini de sağdım çok az geldi yenidogan bebek anca doyar onla ama gün içinde emdikten sonra ağlamıyor ek gıda da yiyo zaten ama geceleri de çok uyanıyor acaba doymuyo mu formül mama vermeli miyim? 9 aylik oglum