Alperrr Hem emzirip hemde korona aşısı olan varmı hangisini oldunuz bu konu hakkında düşünceleriniz neler
Melankoli Alperrr biontech oldum ben. Çocuk doktorunu aradım, onun tavsiyesi bu yöndeydi. Aşıdan sonra da bol bol özellikle emzirmemi söyledi.
Tugceidil Alperrr ben aşı olacaktım ama vurunduktan sonra 6 saat emzirmemen gerekiyor dediler bebeğim küçük olduğu için erteledim ek gıdaya gecmesini bekliyorum o zaman vurunucam
Duygusuz Alperrr bebegim coklu besin alerjik. Bir cok Dr a prof a sorup bircok makale okuyor cok arastırıp biontech asısı oldum 10 gün olmustur
Mirosunannesi Alperrr biontech oldum emzirdim sonrasında da bi çok dr onu öneriyormuş burdan da okudum bi kaç şey inşallah şifa olur
Duygusuz Tugceidil hemen emzirdim Cocuk Dr ları alerji Dr ları vs hepsi emzirebilşrsin sorun olmaz dediler
Duygusuz Alperrr ilk gün ve 2.gün kol agrısı 2.gün bas agrısı ve hafif atesim oldu 3.gün hiç birşey yoktu. Bebegim de problem olmadı