Kozalakk Merhaba kızım 21 aylık. Menenjit aşılarını henüz yaptırmadım, ağır aşılar olduğu için beklemek istedim. Bildiğim kadarı ile nimernix i artık bir doz 2 yaş sonrası da bexsero yu 2 doz yaptıracağım. Bu şekilde yaptıran var mı acaba?