Oğlum 21 aylık suan saçları cok uzadı yaz olduğu için kestirmek istiyorum ama resmen berberde cıldırıyor saçlarına dokundurmuyor makine sesi duyunca çığlık çığlığa ağlıyor en son gittiğimizde ağlamaktan bayılcak sandım yarıda bıraktırdık dayanamadım ne yaptıysam durmuyor eşim kucağına alıp oturuyor bende oyuncak telefon falan bişeylerle oyalamaya calışıyorım ama asla bakmıyor varmı tavsiyeleriniz kızlar cok caresizim ya 😕