Ben sürekli veriyorum özellikle yürüyüşten geldiğimiz de verdiğimde çok mutlu oluyor günlük 50cc 60cc koyuyorum biberonuna gün boyunca oynaya oynaya içiyor biraz döküyor biraz içiyor bu arada 4 aylık bebeğim emzirirken vermiyordum ama şuan sadece mama alıyor o yüzden veriyorum. Şimdi düşündüm de sütte içse verirdim