Kizlar 20 aylik oglum var 2 bucuk aylikta 2. Oglum var sezeryan la dogum yaptim 37 gun oldu kanamam kesilip banyp yapali daha adet olmadim emzirdigim icin normal diyordum ama yinede her gun sitresliydim bugun test yaptim bisey cikmadi rahatladim cope attim sonra 3 yada 4 saat gecti teste tekrat baktim neden bilmiyorum resmen 2. Cizgi ama beyaz bi cizgi cizginin yeri oluyor diyolar ya olabilirmi 10 dakika sonrasi gecersiz diyor ama boyle hamile olanda cok lutfen bana bu sekilde olup hamile degildim diyen olsun esim hep prezervatif kullqndi zaten bebegimizi kucuk tek tuk yaptim sıki korunduk insallah degilimdir cok korkuyorym daha sezeryan yerim bile iyilesmedi