Btl_42 Ekim de doğum yaptım 40 ım çıktı hemen adet gördüm her ay düzenli bu ay 50 . Gün oldu hala olamadım hatta hamileyim diye çok tedirgin oldum test yaptım hamile de değilim ama doğumdan sonra düzenli olup şimdi olmamak çok sıkıntı
pandemibebegi Btl_42 Ben de bebeğim 5 aylıkken oldum bir de 7 aylıkken. Arada hamileyim diye şüpheye düştüm ama değilmişim hepsi düzensizliktenmiş😅
Ohaezgi Btl_42 düzen bozuluyo canım bende 2 ay olmadım şuan reglyim bu 3. Gelişi hep aradı uzun olduğu için bende kprkuyorum her seferinde hamilemiyim diye
Muhasebeciana Btl_42 ilk 1 yil duzensizlikler cok normal benim bi arkadasimin bebegi mesela 1 yasuna birkac gun once girdi o hic olmamis bende kizim 9.5 aylik 3 kez regl oldum ilk 4.5 aylikken sonrada 2 şer ay arayla
Crnkse Ben emzirmiyorum hemen 2.ayda oldum bebeğim 4 aylık suan 4 gün gecikti normaldir herhalde dimi