Btl_42 Kızlar bugün acilde kan verdim sonucuna evde kendim baktım sonuç <5 Referans aralığı <5 bu şekilde yazıyor yani hamile değil miyim
ikicocukluAnne_ Btl_42 negatif olsa 1.0 falan oluyor genelde en alt sınırı 5 diye biliyorum adetiniz gecikti mi yoksa geçince mi yaptınız
Btl_42 patatesiscoming iki tane arka arkaya bebeğim oldu bu swfer baya telaş yapmıştım inşallah değilimdir hala doktora gösteremedim ya kafama taktım
Btl_42 ikicocukluAnne_ yani olabilir mi diyorsunuz valla sağlıkçı arkadaşlara sormak iatiyorum gerçekten çok stres yaptım
ikicocukluAnne_ Btl_42 aslında çok gelmiş binlerde olması lazım eğer geç döllenme değilse yinede doktorunuza sorun siz bazen kan alırken de yapıyorlar çıkmıyor 2 kere vermiştim öyle bende
ikicocukluAnne_ Btl_42 yani benimki 8 çıkmıştı 5 ve üzeri var diye biliyorum çok yeniyse ama adetiniz de baya geçmiş resim atma şansınız varmı
ikicocukluAnne_ Btl_42 ipg Resim yükle yaz nete yükle ordan kopyala buraya yapıştır diyip atacaksın canm
ikicocukluAnne_ Btl_42 ilk defa böyle sonuç görüyorum yinede sorun doktora sadece sayı çıkıyor genelde
ikicocukluAnne_ Btl_42 değilim ama bende bi kaç düşük yaptığım için artık ezberlemişim 🤦🏻♀️ Sağlıksız gebelik geç döllenme 🆚