Eyllece Bende hiç dayanamıyorum iğnesine ilacına ama Allah başka dert vermesin ya da derdini bilmeyi nasip etsin. Çünkü dertlerini dile getiremedikleri için insan çok kötü hissediyor. Hele de anne olarak, yanlış birşey mi yedim, bilmeden birşey mi yaptım vs. Bir sürü kuruntu oluyor. Bizim kızda inek sütü proteini alerjisi çıktı. 2 aydır sürekli ağlama nöbetleri geçirdik. Gaz mı başka birşey mi bilemedik. Doktora gittik Allah kolaylık versin dedi gönderdi bizi. Sonra kakasında kan gördüm iyi ki görmüşüm derdini öğrendik. İnsan nelere seviniyormuş anne olunca, nelere üzülüyormuş. Hayat çok garip