Fatselk37 Sezeryan ameliyat oldum ilk doğum gizli dikiş atıldı 40 çıkınca agdaya gitmenin zararı var mı yada giden var mı ?
[silindi] Fatselk37 Ben tam 45 günlükken gittim. Hemde göbekde aldırıyorum her gittiğimde. Sezeryan yerinede ağda yapıldı hiç bişey olmadı. Sanki orası açılıcakmış gibi korkarak gittim ama korkulcak bişey yokmuş 😂
Petitom Fatselk37 ben de kırkım çıkınca ağda yapmıştım hemen. Açıma değil de farklı bir his oluyor uyuşuk gibi ben alda sürmemiştim ilk aldığım zaman tek tek aldım etrafını onlar da açıyor