Kızlar bebeğimin gözünün beyazı kızardı sanki damar şeklinde kanlanır gibi iki gözüde göz altıda kızardı. Çoculu Doktoruna götürdüm ben bişey diyemem ama çok kötü olmuş göz doktoruna git dedi göz doktoru yarına randevu verdi… Çocuk doktoru çok kötü olmuş çok önemli sanki geciktirme falan diyince çok telaş yaptım acaba bebeği böyle olan varmı