Pearl33 Bizde bugün 4. Ay aşısı olduk huzursuzluk var 4, 5 saatte bir calpol veriyorum etkisi geçince bacağı ağrıdığından ağlamaya başlıyo. Sabah olmuştuk aşımızı öğlen gibi eve geldik bi güzel karnını doyurdum, calpol verip uyuttum güzel uyudu bu aşılar benim bebeğimde genellikle uyku yapıyo 😊 birazcıkta iştahsızlık.