karabiberimm Bay bay, alkış yapıyor. Saçın, kulaĝın, burnun,göbeĝin nerde diyince gösteriyor. Ezan okunurken ellerini açıp amin yapıyor. Seni duymak istemiyorum diyince iki eliyle kulaklarini kapatiyor. Anne, baba, mama, meme, dede,nene,dabim,bohov,apo,abo söyleyebildiği kelimeler. Henüz yürüyemiyor sadece üç beş saniye ayakta kalıyor. Bu ara aşırı mızmız, sürekli bir aĝlama halinde. Beş dk fazla bir oyuncakla oynamaz. Bilemiyorum bu durum normalmi 🙄