hulyaaa-123 Anlamıyorum birden gazlı oluyor çok bişey yemez zatwn yediği şeyden dolayı değildir e bende gazlı bişi yemiyorum acaba sadece zıbınla yatırdım üşümüş de ondan gazı olmuş olabilir mi ? Ya da adet günlerinde süt te bi değişiklik oluyor mu bilgisi olan
NNF19 hulyaaa-123 üşütmüş olabilir böyle bi ihtimal varsa tabi normalde o aylarda çok gaz problemı olmuyor artık
unvrn 2205 gerçektenmi 5 bucuk aylık belki emekleyince biter diyodum yıkıldım.. kızım aşırı gazlı özellikle geceleri asla uyumuyoruz..