Yorgun-ana Öncelikle Allah yardımcınız olsun, uykusuzluk çok zor.
Çocuğunuzu destekli yatırıyorsunuz anladığım kadarıyla belki ondan olabilir. Yavaş yavaş destekli uyutmayı bırakın. Biliyorum çok zor ama biraz sabrederseniz uykuları düzene girecektir. Memede kesinlikle uyutmayın, memede uyuma alışkanlığı olduğu müddetçe geceleri uzun ve deliksiz uyku uyuması çok zor. Ve gece emiyorsa; gece emmesini kesin. 13 ay benim çocuğum için tek uykuya geçiş ayıydı ve sinyallerini veriyordu gündüz uykularında direnerek. Sizin bebeğiniz öğlen 5 te uyanıyor ve 8.30 da uyutmaya çalışıyorsunuz. Bu aydaki bebek için 3.30 saat inanın çok kısa bir zaman gece uykusuna geçmek için. Gündüz uykusunu teke düşürme zamanınız gelmediyse bile ikinci uykuyu daha erkene çekmelisiniz. İnşallah yardımcı olabilmişimdir. Kolaylıklar dilerim 🤲🏼