Yenianne1997 Merhaba başlıktan anladığınız kadarıyla çamaşır kurutma makinesi almak istiyorum. Kullananlar memnun mu ve elektrik faturasını çok etkiliyor mu ? Şimdiden teşekkürler 🌸
Cheddar Yenianne1997 benim ki makinenin içinde kurutma. Arçelik’in modelini şimdi hatırlayamadım ama 6 senedir kullanıyorum bi sıkıntı olmadı. 20-25tl farkediyo faturada
Gulgulcem Yenianne1997 ben çok memnunum iyiki almışım diyorum faturayı çok etkiledi diyemem ama tabi bi tık fark oluyo haliyle ☺️
elif2610 Yenianne1997 ben çok memnunum iyi ki aldım diyorum faturayı benim çok etkilemedi ama bunu en çok makinanın enerji tasarrufu etkliyor 🌸