Arzu3535 Ev sahibimiz evi satmış çıkın diyooo şimdi evi taşısak bir sürü masraf var emlakçı kira depozito nakliye peki bulduğumuz eve emlakçılar ne kadar para veriliyor genelde
Dmt-01 Arzu3535 bir kira bedeli alınıyo genelde bide depozitosu oluyo bazı evlerin olabildiğince ev sahibinden tutmaya çalışın biz erzurumdan ev bakıyoruz açıklama kısmında iki kira bedeli depozito isteyeni gördüm ya düşünsene eve girerken bir kira iki depozito birde emlakçıya veriyosun ev 2200₺ di 8800₺ vereceksin girerken insanlar fırsatçı olmuş tamam işlerini yapıyolar ama çok fazla
Minigimm1 Arzu3535 biz daha 10 gün önce tuttuk 1300 tl kira 1300 de depozito ve 1300 de emlakçıya verdik
Ates_mami Dmt-01 aynen öyle canım. Adam 2 dk ev gösteriyor kiralık arayan da zaten tutuyor. 2 dkda 1 kira. 1 ay olmadı daha taşındık. 5500 e tutuk evi. Ev sahibi 2 kira 1 depozito istedi. 16.500 ev sahibine 5500 de emlaçıya sadece ev tutmaya 22 bin verdik. Zaten fark ettik ki herkes işi gücü bırakıp emlakçı olmuş. İyi para var tabi
Minigimm1 Gktg006 Ya sanırım siz merkez için sormuştunuz, öyle hatırlıyorum şuan yanlışhatırlamıyorsam ama biz merkezde değildik o zaman da söylemiştim galiba, Dargeçit te oturuyorduk biz evede taşındılar bir hafta önce zaten canım malesef :(
Minigimm1 Gktg006 Amin, evet biz Yozgat’a geldik. Bizim tanıdıklar var merkez de bir sorarım sizin için ev varsa, tayin zamanı biraz zor oluyor ev bulması ama sorarım yine