Merhaba. Kızım uzun zamandan beri ayaklarını hızlı hızlı birbirine sürtüyordu. Ben netten bakmıştım bı ara gelişim göstergesi diyordu . Bizde hoşuna gidiyor diye üstüne düşmedik bugün kontrole gittiğimiz de doktor egzamalari nasıl oldu diyince şaşırdım ne egzamasi diye birbirine surttugunden hafif yara oldugunu düşünmüştüm doktorda egzamadan dolayı kasibdigi için yaptığını söyledi şok oldum. Aylardır bu çocuk kasindigi için mi böyle yapimiyomus yani anliyamamisim… Ayrıca süt alerjimiz var ve bugün kırmızı meyve ve fındık fıstık ceviz vs diyetide koydu doktor. Aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba?