Srnsrnsrn All bendende o kadar sünnet olduğu günden beri oğlum çok değişti yemesi içmesi ağlaması vs herşeyi işte 20 aylık şuan 18 aylıkken yaptırdım yaptirdigima bin pişman oldum bende keşke bebekken yaptirsaydim demistim. Yerinde duruyordu elleme zıplama gibi şeyler olmadı akıllı uslu durdu sünnetten sonra eve gelince ama anestezi etkisi geçince felaket bir şekilde ağlamalar başladı tabii biz canı aciyor diye fazla ustelemedik nazını çektik meğer çocuk enfeksiyon kapmış ve 1 ayda iki kere enfeksiyon geçirdi perişan olduk 4 5 kere serum aldı 2 ser defa 10 tane iğne kullandı şuna ne durumda bilmiyoruz pazartesi kan idrar tahlili vereceğiz umarım geçmiştir bu sırada bişey yemediği için tam 1 kilo verdi kafayı yiyecektim artık zaten iştahsız bir cocuktu hepten bittik yani.