Oğlum üç aylık bugün sünnet yaptırdım dikişli ay çok zordu yA yapılmaya başladıktan ilk beş dakika sonra falan çok ağlamaya başladı durmadı, hiç birşeyle oyalanmadı . Durmadığı için biraz faZla kanadı sonra durdu çok şükür ama zor sakinleştirdim. İçine gömüldü devamlı onu çıkarmaya çalışıyoruz çıkarırken canı acıyor ağlıyor çok moralim bozuk keşke yaptırmasaydık şimdi diyorum