prensesannesi4 Bizimkide 13 aylık. Doktor artık mamayı kesebilirsin dedi. Devam sütü aldım ama doymaz gbi hissediyorum o yüzden arada mamada veriyorum.Çok iştahlı bi çocuk değil ama kilosuda maşallah iyi ben anlamadım nasıl oluyo 🤷🏻♀️ Peynir,yoğurt,kefir yemez. Yemek yerkende türlü şebekliklerle ağzını açtırıyorum.