Alpmom16 Biroglanannesii6 bence hiç koymasanız da olur 😊 emeklesin biraz, aşama aşama yürümeyi öğrensin. Sağlık açısından da böyle öneriyorlar yürüteç önermiyor doktorlarımız, fizyoterapistlerimiz falan ama yine de tercih sizin 😊💐
Bayezidin_annesi Biroglanannesii6 duruyorlar ilk de biraz şaşırıyor yavaş yavaş öğreniyorlar 2 oglumu da yürüteçte büyüttüm onu da koyarım yürütece
Ayseli Yürüteç kazalarını gördünüz mü hiç? Hem sağlıksız hem de her kazaya davetiye çıkarıyor. Yapmayın ne olur
Hilalse Alpmom16 ben hiç koymamıştım dokuzuncu ayına kadar baktım duramıyor ayakta aldım ayakta durmaya başladı şu an 1 yaşında ama hala yürümüyor emeklemede yok tembel
Surelitta Biroglanannesii6 8. aydan itibaren koymaya başladım onu da sadece işim olduğunda çok çok kısa süreliğine yani. Yürüteç dr’lar tarafından çok fazla önerilen bir şey değil zaten kızımda pek sevmezdi. ☺️
Trkanmete Biroglanannesii6 daha çok çok erken annesi. Bence 6 ayı geçmeli belini tutmaya başladıltan sonra konmalı
Atamom16 Biroglanannesii6 7 aylıkken koydum ben ilk başta karşıydım ama elim ayağım oldu resmen tuvalete bile zor gidiyordum
2maviboncuk Neslimm bebek kendini belli eder bence ben büyük oğlumu 5aylıkken koydum küçüğümü 6ayını geçmişti çocuğun durumuna gelişimine bağlı bence bunun kararını en iyi anne olarak siz vermelisiniz 😊
Derinsmommm Biroglanannesii6 yürütecin çok da sağlıklı olmadığını duydum. Yürüme arkadaşı daha sağlıklıymış sanırım ayrıca çok küçük daha bebeğiniz
Mom727272 Biroglanannesii6 doktorumuz ve çocuk sahibi arkadaşlar önermedi, o yüzden almadım. Sadece yürüme arkadaşıni önerdi doktorumuz.