Karadeniz61 Bebeğimin ağızı akıyor çok üzeri hep su içinde kalıyor ama erkende doğdu 34+4 te diş için normal mi
Srnsrnsrn Karadeniz61 bizimkide öyle üç aylık. Önü sırılsıklam eli devamlı ağzında, böyle elini yumruk yapıp komple sokmaya çalışıyor falan ağzına sokamayınca sinirleniyor 🤷🏼♀️
Anayim-ben-ana- Karadeniz61 oğlum 34+6 da doğdu 4 aylık şuan.1 aydır salyası var elleri sürekli ağzında ilk dişleri çıkacak damakları kaşınıyor. Önlük takıyorum ben. Günde iki kez değiştiriyorum önlüğünü
alparlaninannesi Bizimde sürekli salyasi akıyor tükürük çıkarıyor üç buçuk aylık normal diyorlar önlük takıyorum yoksa kıyafetleri ıslanıyor