Musam önceleri bacaklarını karnına çekip ağlıyordu, ıkınıp ıkınıp duruyordu. Sonra gün gün takip ettim pıt pıt gazını rahatça çıkardı öyle gazdan ağlaması olmadı, ıkınması bitti, kaka yaparken ıkınıyor pııırttt geliyor o da 😊 ama tabi %100 biogaia damla etkili oldu diyemem birazda dönmeyi öğrenmesi falan da gazını rahatça çıkarmasına yardımcı oldu 😊