Merhaba,bebeğim 6 aylık olacak 10 gün sonra. Gündüz uykuları yok denicek kadar az ya toplasanız bi saat iki saat uyumuyor yani uyuduğunda da çok kısa hemen uyanıyor. Bu ara bi de diş patlattık bi tane onunda sıkıntısı var ama uyumamak için bu kadar ağlamak olamaz ya😓