Kızlar geçen ay spiral taktırmıştım ama adetli değildim. Ömrümden ömür çaldı resmen 1 ayda. 26.günde gidip çıkarttım ama ortalama 20 gün kadar kanamam oldu. Yani adetimin geçen ay hangi gün olduğunu tam kestiremiyorum. Bayramda eşimle tatilde olucaz bilen bilir geçen post açmıştım oğlanı anneme bırakıp karı koca 1 gece dışarda kalıcaz diye. E ailem de burda olcak denize havuza falan gireriz. Şimdi sorun şu ki tam eşimin geldiği tarih (benim tahmin ettiğim) adet başlangıcım. Sanırım 21inde başlayacak. Primolut aldım prospektüste adet naşlamadan 2 3 gün önce kullanmaya başlayın diyo. Ama ben tam tarihimi kesitremediğim için pazartesi falan kullanmaya başliyim diyorum o şekilde olur mu? Günde kaç tane içmem lazım? Bu kadar erken başlamam bir sorun yaratır mı? 🙏🏻