Kızlar 33 aylık oğlum henüz konuşamıyor.. onun haricinde tuhafıma giden bazı hareketleri var.. mesela parkta kendinden büyüklerin yanına gidiyor oturuyor flan kendinden küçüklerlede oynar ama biraz farklı mesela onlar koşarken sanki bunh kovalıyorlar gibi heycan yapıyor arkasına bakıp hızlı hızlı çıkıyor kaydırağın merdivenine.. parkta beni kaybetme korkusu çok yok çok nadir bakınır arar beni. Benden başkasına gitmez bu ara özellikle bensiz kimseyle gitmiyor dedesiyle parka da gitmiyor hiç yani beni gözden kaybedince ağlayarak evde beni arıyor ama dışarda çok vurdum duymaz. Çok fazla tlfla vidyo izliyor bunların etkisi olabilir mi? Beslenme bozukluğu var çok seçici yemediğini asla yemez meyve suyunun tadını bilmez mesela yada ayranın ön yargılı asla tadına da bakmaz yemezde. Bunun gibi şeyler sizce kreşe vermek iyi gelir mi yoksa pedagoga mı gitmeliyim?