NurrA 3 ay 2 günlüğüz son 3 gündür aşırı gazı var aşırıı sürekli çıkarıyor gaz inanamıyorum bi bebekte nasıl bu kadar gaz olabilir gaz damlası vs kullanıyorum koliktik zaten ama 1 buçuk aydır aşırı rahatlamıştık ya neden oldu böyle 🥺😭😭
BaharDurum NurrA benim bebeğim de 3 ay 3 günlük gün içinde çok fazla gaz çıkarıyor ama gaz ağrısı yaşamıyorum canım ağrı konusunda bir bilgim yok
Omero21 NurrA şuan havalar çok belli belirsiz bi tane bile cam açık olsa bebekler gaz alıyor mutlaka çorap giydirin zıbınla bile dursa ayağında çorap olsun en azından kendisi çıkarabilene kadar
NurrA BaharDurum sancı değil ama aşırı huysuz sürekli ağlıyor hiç bir şekilde durmuyor sadece çarşafla sallayınca susuyor 🥺
BaharDurum NurrA son birkaç gündür benim bebeğim de çok huysuz yüzü hiç gülmüyor sürekli ağlaması yok ama mız mız atak dönemi olabilir diye düşünüyorum
NurrA Omero21 kafamı karıştıran şu ki gazı çıkıyor çok güzel bir şekilde gaz sancısı değil gibi hatta ben bu kadar çok gazı olduğunu bilmiyordum