aloeverrra Bir sağlıkçı olarak artık herkes bıktı. Önceden çok kızardım insanlara toplanıyorlar yasak vs dinlemiyorlar diye. Evde izindeyken covid oldum. Bir şekilde bulaşıyor. Önemli olan önlem almak. 1 sene covid hastası baktım yoğun bakımda bulaşmadı gitti ben izindeyken evde bulaştı.
Tabiki salmayalım ama artık en azından maskeyle istediğini yapsın millet. Zaten maske takmayan, dikkat etmeyen yasak zamanıda etmiyordu. Dikkat eden şuanda da ediyor🙏🏻