Duygual Arkadaşlar, bebeğim 2-3 gün sonra 1 aylık oluyor ve hepatit b aşısı yaptırmamız gerekiyor. Bunun için hem sağlık ocağından hem de özel hastaneden doktorumuz çağırdı. Özel hastenede bu aşı ücretli mi? Ona göre sağlık ocağında yaptıracağım.
AlinKuzusu Duygual biz doğdu doğalıözel hastaneye yaptırdık aşıların hepsini bi topuk kanı için gittim asm ye sağolsun bizim sağlık ocağı sıfır ilgi dr muz kontrolünde gidiyor herşey ücretsiz bütün aşılar rota dışında ücretli o biliyorsunuz
Duygual AlinKuzusu Hastanede kontrolümüz var zaten, o zaman hastanede yaptırırım ben de, teşekkür ederim canım 👍🏻
MeltemErgn Duygual ücretsiz 2.ay aşısı ücretli ama bazı aşıları saglık bakanlıgı karsılamıyormus özelde onlarıda saglık ocagında yaptırırsnz
Nkahramanatas Duygual sağlık bakanlığının bütün aşıları özelde de ücretsiz. Özel aşılar var rota aşısı gibi onlar sağlık ocağına gitseniz bile ücretli oluyor. Özel hastane belkş kayıt ücreti alabilir onu bilemiyorum
Duygual [bilinmeyen] Evet muayene ücreti ödeyeceğiz. Ben erken doğum yaptım, o yüzden bebeğimi kontrolere muhakkak götürüyorum, korkuyorum bi sorun çıkarsa diye.