Günaydın! Duru, dün akşam 7’den gece saat 4’e kadar hiç uyumadı. Gece belki 10 defa uyutup yatağına koyduk ama 5 dk olmadan ağlayarak geri uyandı. Salı günü de 2. ay aşılarını olmuştu. İlk gün bir şeyi yoktu. İkinci güne aşının böyle bir etkisi olur mu? (Aç değildi, altı da temizdi.)