Ipekada34 bizimde 3 aylıkken falan kalkmaya çalışıyordu pusette koyduğum da falan oturmak için çabalıyordu, kafasını falan bayağıdır dik tutabiliyor, 3,5 aylıkken dönmeyi öğrendi şimdi 4,5 aylık sürekli oturma pozisyonuna geçmek istiyor, emeklemeye çalışıyor falan 😂 doktorumuz 4. Ay kontrolünde oturmasın demişti daha😊